TLT
AS on töötajakeskne ettevõte.
Neil päevil ilmus meie ettevõtte
kodulehele link „Kiida juhti“, kuhu klõpsates satub alajaotusesse, mis
võimaldab saata teate ettevõttele, kui leitakse, et mõni bussi-, trammi- või
trollijuht väärib eraldi esiletõstmist. Lisatud on selgitus: „Kui olete kogenud
TLT AS bussi-, trammi-, või trollijuhi töös midagi kiiduväärset ning soovite
sellest ettevõtte juhtkonda teavitada, saate seda teha siin.
Kirjeldage toimunut ja lisage oma
tänusõnad. Anname need koos omapoolse tunnustusega tähelepanu pälvinud juhile
edasi.
Positiivne kajastus motiveerib meie
töötajaid ning annab juhtkonnale võimaluse parimaid esile tõsta.“
Töötajaid
tuleb hoida.
Kui nüüd mõni kuri ja kõikjalt vigu
otsiv kodanik turtsatab, et kiitmisvõimaluse asemel tuleks luua kodulehele
alajaotus, kus saaks juhte kiruda ning nende sõidustiili, hoolimatuse jms
kallal hammast teritada, siis minu soovitus oleks tigetsejail hoogu veidi maha
võtta. Negatiivseid kirju potsatab meie meilikasti praegu ja edaspidigi, nagu
ka kiitusi, ent kiitmisvõimaluse kodulehel tekitasime mitte enda algatusel,
vaid linlaste soovil. Rahva hääl, nagu teame, on aga jumala hääl. Tsiteerin
siin viimast kirja, mis veenis meid lõplikult taolise lingi vajalikkuses. Pidev
ühistranspordi kasutaja kirjutas: „Üllatuseks avastasin, et TLT AS kodulehel
puudub link „Kiida bussijuhti“, saab vaid teha avaldusi ja ettepanekuid. Seega
teengi ettepaneku taoline link kodulehele lisada, sest soovin kiita kahte
bussijuhti (Liin nr 23, bussid 1074 ja 3553). Alati rahulikud, sõbralikud,
viisakad ja suurepärase sõidustiiliga mehed.“
Me
peame tähtsaks head sisekliimat.
TLT AS juhatus on kirja saatjale
äärmiselt tänulik, et ta julgustas meid seda olulist sammu tegema. Meie
ettevõttes on alati suhtutud töötajatesse suure tähelepanuga. Meile on oluline
hea töökeskkonna loomine ning toetav õhustik. TLT AS-is tegutseb kaks
ametiühingut, kes seisavad töötajate õiguste eest, ent meil puuduvad nendega suuremad
erimeelsused. Oleme sama meelt, et töötasu tuleb tõsta vastavalt ettevõtte
võimalustele ja elukalliduse kasvule. Me räägime alati läbi töötingimusi
puudutavad ettepanekud, püüame seista selle eest, et linna liikluskorralduslikes
uuendustes oleks sõnaõigus ka meie kogenud juhtidel. Oleme soetanud hulga uusi
sõidukeid ning põhjalikult remontinud vanemaid, et tagada võimalikult head
töötingimused. Me tunnustame oma inimesi, katame sportimiskulud ning korraldame
töötajaskonda liitvaid ettevõtmisi. Meie eesmärgiks on ühise pere tunde
loomine, mis on ka õnnestunud. 2012. aastal liidetud Tallinna Autobussikoondis
ja Tallinna Trammi ja Trolli park on leidnud TAK-is ühise hingamise, mida saab
lugeda töölistest hooliva juhtimisstrateegia oluliseks võiduks.
Julgeme
olla positiivsed.
Eesti elus on väga palju negatiivsust,
mis kanaliseerib netikommentaaridesse ja sotsiaalmeediasse, peegeldudes selt
paratamatult ka tavameediasse ning uudistesse. Ühelt poolt püüame suhtuda
ühiskonnas toimuvasse äärmiselt kriitiliselt, teisalt reageerime mõnedele
eluseikadele latinoliku ülevoolavusega. Kõik süüdistused ei pea lõppema avaliku
hukkamisega, igat etendust ei pea lõpetama ovatsioonidega. Põhjamaise rahvana
peaks meil jätkuma tasakaalukust, sest elus leidub rohkem väljendusvahendeid
kui vahkvihas vandumine või rõõmust rõkkamine. Olgem lihtsalt positiivsed ja
uskugem advendiajal rohkem neisse väärtustesse, mis tegid meie esivanematest
ühed pagana vänged ja vastupidavad tegelased siin Läänemere kaldal.
Ent kaldusin veidi teemast kõrvale!
Niisiis, kiitkem juhti, kui tunneme, et ta seda väärib. Küllap meie toredale ja
töökale kolleegile tunnustuse edasi anname.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.