reede, 8. detsember 2017

TLT AS on töötajakeskne ettevõte.
 

Neil päevil ilmus meie ettevõtte kodulehele link „Kiida juhti“, kuhu klõpsates satub alajaotusesse, mis võimaldab saata teate ettevõttele, kui leitakse, et mõni bussi-, trammi- või trollijuht väärib eraldi esiletõstmist. Lisatud on selgitus: „Kui olete kogenud TLT AS bussi-, trammi-, või trollijuhi töös midagi kiiduväärset ning soovite sellest ettevõtte juhtkonda teavitada, saate seda teha siin.
Kirjeldage toimunut ja lisage oma tänusõnad. Anname need koos omapoolse tunnustusega tähelepanu pälvinud juhile edasi.
Positiivne kajastus motiveerib meie töötajaid ning annab juhtkonnale võimaluse parimaid esile tõsta.“
Töötajaid tuleb hoida.
Kui nüüd mõni kuri ja kõikjalt vigu otsiv kodanik turtsatab, et kiitmisvõimaluse asemel tuleks luua kodulehele alajaotus, kus saaks juhte kiruda ning nende sõidustiili, hoolimatuse jms kallal hammast teritada, siis minu soovitus oleks tigetsejail hoogu veidi maha võtta. Negatiivseid kirju potsatab meie meilikasti praegu ja edaspidigi, nagu ka kiitusi, ent kiitmisvõimaluse kodulehel tekitasime mitte enda algatusel, vaid linlaste soovil. Rahva hääl, nagu teame, on aga jumala hääl. Tsiteerin siin viimast kirja, mis veenis meid lõplikult taolise lingi vajalikkuses. Pidev ühistranspordi kasutaja kirjutas: „Üllatuseks avastasin, et TLT AS kodulehel puudub link „Kiida bussijuhti“, saab vaid teha avaldusi ja ettepanekuid. Seega teengi ettepaneku taoline link kodulehele lisada, sest soovin kiita kahte bussijuhti (Liin nr 23, bussid 1074 ja 3553). Alati rahulikud, sõbralikud, viisakad ja suurepärase sõidustiiliga mehed.“
Me peame tähtsaks head sisekliimat.
TLT AS juhatus on kirja saatjale äärmiselt tänulik, et ta julgustas meid seda olulist sammu tegema. Meie ettevõttes on alati suhtutud töötajatesse suure tähelepanuga. Meile on oluline hea töökeskkonna loomine ning toetav õhustik. TLT AS-is tegutseb kaks ametiühingut, kes seisavad töötajate õiguste eest, ent meil puuduvad nendega suuremad erimeelsused. Oleme sama meelt, et töötasu tuleb tõsta vastavalt ettevõtte võimalustele ja elukalliduse kasvule. Me räägime alati läbi töötingimusi puudutavad ettepanekud, püüame seista selle eest, et linna liikluskorralduslikes uuendustes oleks sõnaõigus ka meie kogenud juhtidel. Oleme soetanud hulga uusi sõidukeid ning põhjalikult remontinud vanemaid, et tagada võimalikult head töötingimused. Me tunnustame oma inimesi, katame sportimiskulud ning korraldame töötajaskonda liitvaid ettevõtmisi. Meie eesmärgiks on ühise pere tunde loomine, mis on ka õnnestunud. 2012. aastal liidetud Tallinna Autobussikoondis ja Tallinna Trammi ja Trolli park on leidnud TAK-is ühise hingamise, mida saab lugeda töölistest hooliva juhtimisstrateegia oluliseks võiduks.
Julgeme olla positiivsed.
Eesti elus on väga palju negatiivsust, mis kanaliseerib netikommentaaridesse ja sotsiaalmeediasse, peegeldudes selt paratamatult ka tavameediasse ning uudistesse. Ühelt poolt püüame suhtuda ühiskonnas toimuvasse äärmiselt kriitiliselt, teisalt reageerime mõnedele eluseikadele latinoliku ülevoolavusega. Kõik süüdistused ei pea lõppema avaliku hukkamisega, igat etendust ei pea lõpetama ovatsioonidega. Põhjamaise rahvana peaks meil jätkuma tasakaalukust, sest elus leidub rohkem väljendusvahendeid kui vahkvihas vandumine või rõõmust rõkkamine. Olgem lihtsalt positiivsed ja uskugem advendiajal rohkem neisse väärtustesse, mis tegid meie esivanematest ühed pagana vänged ja vastupidavad tegelased siin Läänemere kaldal.
Ent kaldusin veidi teemast kõrvale! Niisiis, kiitkem juhti, kui tunneme, et ta seda väärib. Küllap meie toredale ja töökale kolleegile tunnustuse edasi anname.
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.